mysun är tillbaka<3333

jag kanske inte har sagt det men jag hade hjärnskakning nu i fredags och tills igår ja det släppte typ igår jag har lite ont nu. men aja jag red denna hästen som är på bild mysun och hon är ett sto och så red vi förbi två hingstar som fick typ damp när dom såg mysun för då skulle dom betecka henne:D så dom kasta sig mot tråden och började springa mot oss och så sprang dom först över mamma sen skenade dom fram och tillbaka som galningar och mysun sparkade och bockade och var helt hejdlös men om jag hade ramlat av då så hade jag blivit pankaka a v tre hästar men så gjorde hon en tvärvändning i ett hörn så att jag flög av:D inte så kul....
och sen åkte hon på beteckning men det blev inget så hon kom hem igår:D
vi ska till dom och rida på lördag <333
vi rider dresyr<333
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0