äntligen hemma...

hej skolan var långtråkig vi jobbar om fjälen bblllläääää skit tråkig. vill ni gå in på emelies blogg så är det ljungsarpstjejen.blogg.se hon har typ inte skrivit något men det kommetr snart hoppas jag, deras dator separ. jag ska snart göra läxor eng och matte vi har världens lättaste sv ord det är typ roligt, lång, häst och såna ord för dom som inte kan inte så kul för dom som kan man jag slipper att öva jag har skrivit orden en gång på hela dena terminen det har typ alla andra också förutom två som inte kan någonting. aja idag kanske vi ska börja träna Birk att töm köra men det är jobbigt att gå i snön jag längtar efter sommarn.här är min häst Docka och Claras häst Blixten som hon lånar jag vill ha sommar nu:D här är jag förra sommaren precis innan jag och Clara skulle rida iväg.
här är Clara med sin (lilla) Blixten.


Kommentarer
Postat av: emelie

snygg

2010-03-02 @ 09:08:31
Postat av: emma

jag eller Clara haha :D VI SYNS PÅ DISCOT OM INTE INNAN kram:D

2010-03-02 @ 15:28:48
URL: http://emmzanzzzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0